16/Jun/mon

今日は一日が三日ぐらいの構成だった。のどが急に腫れてきたが、レメディーを4滴で”すっ”と腫れが引いた。すごいな、フラワーレメディ。



今日のボトムス




セールで買ったMiss Sixtyのパンツ。ちょう気に入ってます。
たぶん、このパンツもだけど、この靴(Garcons)とあわせる人はわたしだけ、って同僚が褒めてくれました。えへ。
わたしのファッションポリシーは、わたしだけの着方、オリジナルであることです。ファッションで自分に、全ての人に挑戦し続けたい。えへ。じみ〜に、ここでボトム写真をアップしている。



They are Miss Sixty trousers. My colleague said,You are only person really good on them 'pink flashy' one and also pick black shoes on with.I am happy I could make people laugh. My fashion policy is to be original.I want to challenge for my self and people through the fashion!

Welcome and enjoy to see my photo page.I will update my photo everyday!