8/Apr/wed

じつは今、GWに海外に行こうかと計画中。航空券をいまずっとさがしてました。もしチケットとれたらその計画をお知らせします!

Actually,i have a plan to somewhere abroad in GW. I was checking air ticket on the web. If i get one,i will show you my plan.


22時帰宅。二日ぐらいに感じたながーーーーい一日でした。

Home at 22:00.It was a long day for me. Feels like a 2days.


一日は恵比寿で始まった。すごくきれいな朝でした!タコ公園の横を通ったら桜が満開!!!素敵でした!!!

A day starts in Ebisu. It was just perfect beautiful morning. I walked by the park,cherry blossoms are full blooming! It was amazing!!!


商品の買付のためのリサーチに行ってきました!そのあと、ナディフへいきましたが開いてなかった、、、
篠山紀信のNUDEが始まってます。全フロアぬ 〜 ど 〜!!!心していくなり!!!

I went to exhibition for research to buying stuff. After meeting i was try to see Nadiff,but it was closed...oh no... I would like to go there to see NUDE BY KISHIN SHINOYAMA. It starts already. All floors are N! U! D! E! Guys,are you ready?



原宿でランチ。知人が展示会を開いているということで行ってきました。彼の描いたT-shをもうすぐwebサイトで販売するとのことですので詳細お知らせしますね〜。

Lunch at Harajuku. One of my friend having exhibition now. He is an artist. He will start to sell his original drawing T-sh on his website. Don't worry guys,I will let you know when it start.


今日ZARAで一目惚れしてしまい、白いインディアンコットンのサルエルパンツを即買いしました!!やったー!!

I was in LOVE with white cotton pants at ZARA. Then get it immediately. YEAH!!





今日の一枚





I wanted to be a David Bowie...